Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών. Συνέπειες στους διορισμούς

Του Τσαλίκη Δημητρίου, Μαθηματικού

Με έναν πρόχειρο υπολογισμό θα προσπαθήσω να ενημερώσω τους συναδέλφους τι θα σημάνει η πρόταση της TASK FORCE για αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών σε 22 ώρες στην Βθμια ανεξαρτήτου χρόνου προϋπηρεσίας. Καταρχάς θυμίζω πως το ωράριο των εκπαιδευτικών με τους ισχύοντες νόμους αυτή τη στιγμή είναι 21 ώρες, 19 ώρες. 18 ώρες και οι έχοντες άνω των 20 ετών προϋπηρεσία 16 ώρες. Αν λοιπόν αυξηθεί στις 22 ώρες ανεξάρτητα από τον χρόνο προυπηρεσίας το ωράριο όλων των εκπαιδευτικών αυτο σημαίνει 3,5 ώρες αύξηση κατά μέσο όρο περίπου μια και οι αυξηση των ωρών θα είναι 1 ώρας, 3ωρών ,4 ωρών και 6 ωρών αντίστοιχα σε κάθε περίπτωση

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας το 2008-2009 οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούσαν στα δημόσια αυτά σχολεία ήταν 26.666 στα Λύκεια, 2.945 στις ΕΠΑΣ-ΤΕΕ 40.837 στα Γυμνάσια, 12.294 στα ΕΠΑΛ δηλαδή σύνολο 82.742 εκπαιδευτικοί ή αλλιώς με μέσο όρο 3 ώρες αύξηση ωραρίου στον καθένα το Υπουργείο θα έχει κέρδος 248.226 διδακτικές ώρες ή αλλιώς 11.283 εκπαιδευτικούς. Να γιατί θα γίνουν μηδενικές προσλήψεις και να γιατί οι αναπληρωτές θα μειωθούν στο 50%

Οι παραπάνω υπολογισμοί βέβαια είναι πολύ πρόχειροι μια και δεν ξέρουμε πόσοι εκπαιδευτικοί έχουν
τα παραπάνω ωράρια. Αλλά και αυτό να το γνωρίζαμε το κέρδος σε διδακτικές ώρες και σε ανθρώπινο δυναμικό θα ήταν της τάξης των 8-10 χιλιάδων εκπαιδευτικών

Χριστός Ανέστη
Τσαλίκης Δημήτρης
Μαθηματικός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου