Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Η Μουσική και η αντιμετώπισή της

Η Μουσική και η αντιμετώπισή της 

Το σύνολο των ρυθμίσεων που αφορούν μαθήματα της Τέχνης, στη χώρα που γέννησε την Τέχνη, οδηγούν στην πρόδηλη σκέψη πως τα μαθήματα αυτά αντιμετωπίζονται ως «παρίες», ως «βάρος», στην εκπαιδευτική διαδικασία. 

Η υποβάθμιση έγκειται και στο ότι η διδασκαλία του μαθήματος της Μουσικής ανατίθεται σε εκπαιδευτικούς που έχουν άλλη αρμοδιότητα, χωρίς την αντίστοιχη παιδαγωγική-επιστημονική επάρκεια του αντικειμένου, δίχως ακόμη και τα τυπικά προσόντα. Το αποτέλεσμα είναι να μην μπορεί να επιτευχθεί η γνωστική, συναισθηματική και ψυχοκινητική ανάπτυξη των μαθητών μας, έτσι όπως έχει οριστεί και από το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών. 

Απαιτείται επομένως η διδασκαλία του μαθήματος στα σχολεία της Π/θμιας Εκπ/σης να πραγματοποιείται αποκλειστικά από εκπαιδευτικούς της ειδικότητας σε όλες ανεξαιρέτως τις σχολικές μονάδες στη χώρα. 

Η αναγκαιότητα της Μουσικής, στην ανάπτυξη-διαμόρφωση της προσωπικότητας, στην όξυνση της αντίληψης, στην ανάπτυξη της ευστροφίας, στην ηθική αρτίωση της νέας γενιάς, πρέπει όχι μόνο να κατανοηθεί από την Πολιτεία, αλλά έμπρακτα να προωθηθεί μέσω του αυτοτελούς μαθήματος της Μουσικής στα σχολεία με τους ανάλογους διδάσκοντες, το αναλυτικό και ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας.

ΟΙ Σχολικοί Σύμβουλοι

1.Αναγνωσταρά Ευανθία 

2.Γεωργουλή Στέλλα 

3.Δροσουλάκης Κωνσταντίνος 

4.Ζαχαριάδη Αμαλία 

5.Κωνσταντίνου Μαύρα 

6.Μακαντάσης Θεμιστοκλής 

7.Μαρκέα Γεωργία 

8.Ξυνοπούλου Ελένη Μαρίνα 

9.Παπαδημητράκης Δημήτρης 

10.Παπαδόπουλος Περικλής 

11.Πολυμενοπούλου Κατερίνα 

12.Τηγανούρια Παναγιώτα 

13.Τσερπέ Γεωργία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου