Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

«Μήγαρις ἔχω ἄλλο στὸ νοῦ μου πάρεξ ἐλευθερία καὶ γλῶσσα;»



Συντάκτης: Κώστας Ζουράρις

Ερώτηση πρὸς τοὺς σκιτζῆδες παραχαράκτες καὶ τὸν κάθε ἀνελλήνιστον πλαστογράφο: Νησιὰ ἑλληνικὰ ἤ γλῶσσα ἑλληνική; Τί εἶναι πιὸ θανατηφόρο; Νὰ χάσουμε νησιὰ ἤ νὰ χαθεῖ ἡ γλῶσσα μας; Αὐτὴ ἦταν ἡ εἰσήγησή μου, κατὰ τὴν συνέντευξη τύπου μὲ τοὺς δύο ἑτέρους καὶ φιλεταίρους συνυπουργοῦντες, ἐκεῖ στὸ ὑπουργεῖο Παιδείας στὶς 14/12.

Α) Πρὸς γνῶσιν, γιὰ τὰ λυσσάρικα ἀγράμματα κομματοβριθῆ: κατὰ τὰ τελευταῖα 2.500 χιλιάδες χρόνια, μᾶς τὰ πῆραν τὰ νησιά, ὅλα τὰ νησιὰ μας, Πέρσες, Ρωμαῖοι, Ἄραβες, Φράγκοι, Βενετσιάνοι, Γενουήνσιοι,Τούρκοι, Γερμανοὶ. Ὄχι μερικὰ νησιά. . . ΟΛΑ ! Τί ἔγινε μ’ ὅλες αὐτὲς τὶς καμμιὰ πενηνταριὰ φορές; Τὰ ξαναπήραμε! Ὅλα τὰ νησιὰ μας!

Β) Πρὸς γνῶσιν γιὰ τοὺς βοσκηματώδεις πλαστογράφους τῆς ὁμιλίας μου: ἐπὶ ἑξήντα συναπτὰ ἔτη ἔχω πάει σχεδὸν σ’ ὅλα τὰ μήκη καὶ πλάτη τῆς γῆς, ὅπου ὑπάρχει ἑλληνισμὸς. Ὑπῆρξα κι ἐγῶ, ἐπὶ 25 χρόνια μετανάστης καὶ δὴ πολιτικὸς πρόσφυξ. (Τὸ «πρόσφυξ» τὸ γράφω, ὅπως μοῦ τό λεγαν ἡ Κωνσταντινουπολίτισσα μητέρα κι ἡ μικρασιάτισσα γιαγιὰ μου.)

Πρόσφυγας μετανάστης, δίδαξα, μίλησα, ἔγραψα, ἀγωνίστηκα γιὰ τὴν μεγαλοσύνη τοῦ Μείζονος Ἑλληνισμοῦ καὶ τὸν «καημὸ τῆς Ρωμηοσύνης». Καὶ καταδικάστηκα κι ἀπὸ τὸ στρατοδικεῖο Καβάλας . . . Ἴνα τί; Γιατί; Γιὰ τὴν Ἑλληνολατρεία μου! Ἑπομένως: ὅλα αὐτὰ τὰ σεσηπότα ντουβάρια, ποὺ πλαστογράφησαν τὰ λόγια μου (θὰ τὰ βρεῖτε στὴν ἰστοσελίδα τοῦ ὑπουργεῖου Παιδείας), ἐγῶ τὰ γράφω «στὰ παλιὰ μου τὰ μάτια» (κατὰ τὸν στίχο της Κικής Δημουλᾶ) καὶ «πάνυ ἀπέπαρδον» ἐπὶ τῆς πλαστογραφίας τους.

Γ) Πρὸς γνῶσιν τῆς βεβορβορωμένης ἀσχετίλας τους: Πῆγα σχεδὸν παντοῦ ὅπου γῆς τοῦ μετανάστη ἑλληνισμοῦ. Ἡ διαπίστωση ἐπὶ τὰ ἐξῆντα χρόνια τῆς «ξενιτεὶας» μου, παντοῦ ἡ ἴδια: μετὰ ἀπὸ τὴν δεύτερη γέννα, ἄειντε τρίτη γέννα, ἐκεῖ, χάνεται ἡ μάνα, τὸ παιδὶ, τὸ ἐγγόνι. Γιατί; Διότι χάνεται ἡ γλῶσσα, τελειώνει ἡ Ἑλλὰς, οἱ Ἑλληνες καὶ οἱ Ἑλληνίδες. Ἔτσι εἶναι, διότι εἶναι ἔτσι... Λίγο ἡ ἐπιθετικὴ ἀπορροφητικότητα τῆς κοινωνίας ὑποδοχῆς, λίγο οἱ μεικτοὶ γάμοι, λίγο ἡ ἀπόσταση...

Ο Κινέζος ὑποδιευθυντὴς τῆς UNESCO τὶς προάλλες στὸ Πανεπιστήμιο μοῦ ’λεγε, ὅτι οἱ Κινέζοι ἀνησυχοῦν πολύ γιὰ τὴν παλαιοτέρα γλῶσσα τοῦ Πλανήτη - μαζὶ μὲ τὴν λὶγο ἀρχαιοτερή της ἑλληνική. Ἀνησυχοῦν γιὰ τὴν κινεζικὴ καὶ τὴν φροντίζουν! Ναί, τοὺς καταλαβαίνω, εἶναι μόλις ἑνάμισυ δισεκατομμύριο Κινέζων αὐτοί! Κι ἀνησυχοῦν, λόγω τῆς ἀγγλικῆς!

Ἐνῶ ἐμεῖς, ἡ κουτσουλιὰ Κύπρου-Ἑλλάδας-ξενιτεῖας, ἔχουμε τέσσερις-πέντε γλωττοστροφοῦντας πλαστογράφους, ποὺ βρίζουν, διότι κάνουν ὅτι δὲν καταλαβαίνουν ἤ, ὡς ἄπεφθα στουρνάρια, ναί, βρίζουν αὐτά, ποὺ δὲν εἶπε ὁ Ζουράρις, διότι θέλουν νὰ βρίσουν...

Τὴν κοροϊδία ποὺ ἔρριξα στοὺς Τουρκαλάδες γιὰ τὰ νησιὰ καὶ τὴν μαστίχα Χίου, ποὺ ἐπιθυμεῖ ἡ παχεῖα γαστὴρ τῆς Βαλιντὲ Σουλτάνας τοῦ Ἐρντογάν, τὸ ἀριστοτέλειον «σχῆμα καθ’ ὑπερβολὴν» τὸ ὁποῖο ἀνασχημάτισα μὲ τὴν ἀσύμμετρη συσχέτιση νησιῶν τινῶν καὶ ὅλης τῆς γλώσσας τῆς ἑλληνικῆς, αὐτά, ἔλα ντεε! Ποῦ νὰ τὰ νοιώσουν τὰ ὕβρεως ντογάνια!

Μήγαρις ἔχω ἄλλο στὸ νοῦ μου πάρεξ ἐλευθερία καὶ γλῶσσα

Διονύσιε Σολωμέ, μὲ τὴν κόψη σου, τοὺς ἄμυδις γλωσσοκοπανατζῆδες...

Μήγαρις ἔχω ἄλλο στὸ νοῦ μου πάρεξ ἐλευθερία καὶ γλῶσσα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου