Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

«...του πλουσίου το ακοινώνητον...»

Του ΚΩΣΤΑ ΖΟΥΡΑΡΙ

Ναι! Αυτό το «παντάπασιν ακοινώνητον» του πλουσίου «προς τον πτωχόν», είναι -όπως μας διδάσκει από την Θεσσαλονίκη ο Αγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς- είναι, λέει, «απανθρωπίας έγκλημα»! Διότι όχι μόνον, ως άπληστος, χάνει βεβαίως την τρισαθλίαν σκυλομούρη του -«κυνώπα» τον χαρακτηρίζει η ιδρυτική μας Ιλιάς τον αρχηγό Αγαμέμνονα, επειδή είναι «κερδαλεόφρων»- αλλά προσέτι ο πλούσιος «και της πολιτείας προσαφαιρείται την εύκλειαν».

Ναι, έτσι αυτός ο σκυλομούρης-κυνώπης και «τοκογλύφος», όπως τον κοπροθέτει ως σούπερ ράμπο ΣΔΟΕ, ο Αρχιεπίσκοπος Θεσσαλονίκης του 14ου αιώνος, ο και εκ των παμμεγίστων υφολόγων της ελληνικής γλώσσας, όλων των εποχών: Πλούσιος, ίσον ακοινώνητος!

Ο Σαλονικιός άγιος της γραμματείας μας συναντά με αυστηρότερη ίσως φυσικότητα τον μέγα Σκοπιανό συντοπίτη μου*, ο οποίος μας διαβεβαιώνει, αναντίρρητος, ότι «η οβολοστατική», δηλαδή όλα αυτά τα χαμένα κορμιά της Λίμαν Μπράδερς και λοιπά τοξικά ανομολόγητα, ναι, όλη αυτή η λωποδυσία που διαπράττει ο χρηματοχρηματιστικός υπόκοσμος, «ευλογώτατα μισείται»! Γιατί «ευλογώτατα μισείται»; Διότι, «μάλιστα παρά φύσιν, ούτος των χρηματισμών»! Και γιατί «παρά φύσιν», η Μπλάκροκ, η Μπίγκφορ, κι όλες αι αποφύσεις των «χρηματισμών», όπως π.χ. τις αναγράφει η «Κυριακάτικη Ε» της 22ας 12ου 2013; Επειδή, μας ξαναδιδάσκει ο μέγας Σκοπιανός, επειδή απ' αυτήν την «παρά φύσιν» βρωμοδουλειά «νόμισμα εκ νομίσματος τίκτεται και ουχ εφ' όπερ επορίσθη»! Τόσο κτηνωδώς, τόσο νεκρόφιλον!

Δεν είναι «κατά φύσιν» φυσιολογικόν ένα νόμισμα, δηλαδή θέσπισμα, άρα κάτι το νεκρόν, να τίκτει, να γεννάει κάτι το ζωντανό! Αυτοκτονίες γεννά το νόμισμα, το εκ της οβολοστατικής-τοκογλυφίας, πείνα και παιδοκτονία παγκοσμίως! Και δυστυχία οικουμενική, που τρέφει τον Αδη του «τραπεζικού συστήματος», όπως ο Κρόνος τα παιδιά του.

Ο Αγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, σε μια βασιλίδα-Συμβασιλεύουσα Θεσσαλονίκη, το σημαντικώτερο τότε, παγκοσμίως, Πανδιδακτήριον των γραμμάτων, των νομικών και της επιστήμης, ορίζει επιστημολογικώς και ανεκπτώτως έκτοτε, το καθεστώς, που διέπει την οντο-λογική και θεσμική αλληλοπεριχώρηση, ανάμεσα στην κοινωνία, το «Κοινόν» και τον ιδιώτη-πολίτη, δηλαδή τον κυνώπα-ιδιώτη λιμάρη λιμαν μπράδερ «πολίτη». Ναι, εδώ, στην ΜΕ' 7 ομιλία του ο πολιτειολόγος Αγιος καθορίζει το θεσμικώς υποδεέστερον και υπερκαθοριζόμενον του τραπεζίτη-κυνώπη, έναντι της κυριάρχου «πολιτείας»: «Πολίτης γαρ αυτής ων» (ο ιλιαδικός σκυλομούρης κερδαλεόρφων), ναι, και, επί πλέον, «παρ' αυτής άπερ έχει κτησάμενος» (!), ξαναναί: ό,τι έχει ο τραπεζίτης-πολίτης, τα έχει αποκτήσει «παρ' αυτής» της πολιτείας! Αλλά, παρ' όλα αυτά τα ολοφάνερα, ο «τοκογλύφος»-λίμα-γκόλντεν τσόγλανος, προσοχή: «ουχ υπέρ αυτής (της πολιτείας) χρήται»... Αλλά τα χρήται για τις πισίνες του πισινού του (Στον πληθυντικό, μας βγαίνει: για των πισινών των γκόλντεν πισινών, ως ούτος εγώ τους απέπαρδον...).

Επομένως, και κατά Αγιον Γρηγόριον τον Παλαμάν, και κατά Χρυσόστομον, Ιλιάδα, Κρέοντα, Μακρυγιάννη, Ελύτη και κατά τον μέγα Σκοπιανό κοντοχωριανό μου, είναι ανήκουστο η δική μας εγχώριος «οβολοστατική», να 'χει ρουφήξει από την γενοκτονία του ελληνικού λαού διακόσια τόσα δισ., σε τέσσερα χρόνια, και αι θεραπαινίδες (housewives, έτσι δεν το λένε μεταξύ τους, στα κλούβια ελληνοαγγλικούλια τους;) ναι, οι καβάσηδες της τρόικας, που παριστάνουν την κυβέρνηση, να μην έχουν βάλει επιτρόπους κρατικούς, συνδικαλιστικούς και των παραγωγικών επαγγελμάτων, ως αφεντικά πια, στις τέσσερις «συστημικές» οβολοστατικές μας, «και μάλιστα παρά φύσιν», τράπεζες! Κάποτε, η Ψωροκώσταινα πρέπει «υπέρ αυτής» να χρήται τις τράπεζες του ελληνικού λαού και όχι υπέρ της «οβολοστατικής απανθρωπίας».

Μέχρι τότε, αίσιον και όχι απαίσιον το Νέον Ετος... Κι ο θεός να βάλει το χέρι του και την κλωτσιά του, στους πισινού, των γιακουζοπισινών...

* Σε κάποιο προσεχές, θα εξηγήσω επιστημονικώς γιατί ο μέγας Σκοπιανός είναι Σκοπιανός, πρώτα ο Θεός...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου