Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

"Περί τῆς ἀποκλίσεως τῆς Δυτικῆς Χριστιανοσύνης, ἀπό τό Ὀρθόδοξο ἦθος"

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi87kE4slyHB44Dq4lz9wpb3MC6OrUVtiRMMEQt8P3H_75Wc_bo098GmmurUn8EWxIVf4hriCU2_poKjOq_fuo6WwQ3-XHrnt9vwon9ohuZOYnHSjscF2xQ_CD3RDYt8_oXamDZdxesoy8/s1600/%25CE%25A0%25CE%2591%25CE%25A4%25CE%2597%25CE%25A1+%25CE%2599%25CE%25A9%25CE%2591%25CE%259D%25CE%259D%25CE%2597%25CE%25A3+%25CE%25A1%25CE%25A9%25CE%259C%25CE%2591%25CE%259D%25CE%2599%25CE%2594%25CE%2597%25CE%25A3.pngΠρωτοπρ. Ἰωάννου Σ. Ρωμανίδου
ἀπό τό βιβλίο "Πατερική Θεολογία"


Ὁ Χριστός γιά τούς Ὀρθοδόξους Χριστιανούς, ἀποκαλεῖται ἐπανειλημμένως μέσα στίς εὐχές καί στά τροπάρια τῆς Ἐκκλησίας ὡς "ὁ ἰατρός τῶν ψυχῶν καί τῶν σωμάτων ἡμῶν".
Ἄν ψάξετε στήν Παπική ἤ στήν Προτεστανική παράδοση, αὐτή ἡ ἐπωνυμία γιά τόν Χριστό, ὡς ἰατρό, δέν ὑπάρχει πουθενᾶ! Ὁ Χριστός μόνο στήν Ὀρθόδοξη Παράδοσι ἀποκαλεῖται ἰατρός. -Γιατί ὅμως αὐτή ἡ Παράδοσις ἔσβησε ἀπό τούς Παπικούς καί τούς Προτεστάντες καί ὅταν τούς μιλᾶμε γιά θεραπευτική ἀγωγή, ξαφνιάζονται; 

-Διότι ἡ ἀνάγκη τῆς καθάρσεως καί τοῦ φωτισμοῦ, ἡ ἀνάγκη τῆς ἐσωτερικῆς ἀλλαγῆς ἔγυγε ἀπό τούς ἀνθρώπους αὐτούς στήν δική τους Θεολογία. 

Γι' αὐτούς ἐκεῖνος πού ἀλλάζει δέν εἶναι ὀ ἄνθρωπος, ἀλλά ὁ Θεός! Ὁ ἄνθρωπος γι' αὐτούς δέν ἀλλάζει. Τό μόνο πρᾶγμα πού κάνει ὁ ἄνθρωπος γι' αὐτούς εἶναι ὅτι γίνεται καλό παιδί. Καί ὅταν ὁ ἄνθρωπος ἀπό κακό παιδί πού ἦταν γίνη καλό παιδί, τότε ὁ Θεός τόν ἀγαπᾶ. Διαφορετικά, τόν ἀποστρέφεται! Ἄν παραμένη ἤ γίνεται κακό παιδί, τότε ὁ Θεός δέν τόν ἀγαπᾶ! Δηλαδή, ἄν ὁ ἄνθρωπος γίνη καλό παιδί, τότε ἀλλάζει καί ὁ Θεός και γίνεται καλός. Καί ἀπό ἐκεῖ ποῦ δέν τόν ἀγαποῦσε, τώρα τόν ἀγαπᾶ! Ὅταν ὁ ἄνθρωπος γίνεται κακό παιδί, ὁ Θεός θυμώνει καί ὅταν ὁ ἄνθρωπος γίνεται καλό παιδί, ὁ Θεός χαίρεται! Αὐτό δυστυχῶς συμβαίνει στήν Εὐρώπη.

ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΣ
Ὀρθόδοξος Ἱεραποστολικός Σύνδεσμος Ἁγίων Κυρίλλου καί Μεθοδίου τῶν Θεσσαλονικέων
Φωτιστῶν τῶν Σλάβων

http://kaiomenivatos.blogspot.gr/2014/01/blog-post_1836.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου