Πραγματοποιήθηκε σήμερα η προγραμματισμένη συνάντηση των Θεολόγων του Νομού Πρέβεζας στο 4ο Γυμνάσιο της πόλης με την παρουσία σχεδόν όλων των συναδέλφων.
Ο Σχολικός Σύμβουλος κ. Σιούλης παρουσίασε το νέο Πρόγραμμα Σπουδών για το ΜτΘ και ενημέρωσε τους συναδέλφους για τις Ερευνητικές Εργασίες του Λυκείου και την δυνατότητά τους να επιλέγουν το μάθημα.
Ακολούθησε συζήτηση στην οποία πήραν μέρος όλοι οι συνάδελφοι. Εξέφρασαν προβληματισμούς για όσα συμβαίνουν στον τομέα της Παιδείας και έχουν να κάνουν με τις καινοτομίες, ιδιαίτερα στο ΜτΘ. Κατ' αρχήν δεν διαφωνούν με τις διδακτικές καινοτομίες, πολλοί από τους οποίους ήδη τις εφαρμόζουν στην διδακτική τους πρακτική, όμως αναρρωτιούνται για το που μπορεί να οδηγήσει ο νέος χαρακτήρας του μαθήματος τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου, αλλά και του Γυμνασίου, εκφράζοντας έντονες επιφυλάξεις.
Ιδιαίτερα αναφέρθηκαν οι συνάδελφοι στην οικονομική συγκυρία που αγγίζει τους πάντες και τα πάντα και δυσκολεύει την καθημερινότητά τους και την ζωή τους, αναρρωτιούνται πως θα εφαρμοστούν όλα αυτά τα καινοτομικά προγράμματα στο σχολείο, με τι υλικοτεχνική υποδομή, εργαστήρια, βιβλιοθήκες, διαδίκτυο, επιμόρφωση κ.λπ.
Όταν το εργασιακό τους μέλλον τίθεται εν αμφιβόλω και η προοπτική του ΜτΘ στο Λύκειο κινείται σε θολό τοπίο, όταν οι περικοπές μισθού διαδέχονται η μία την άλλη, είναι φυσιολογικό να είναι επιφυλακτικοί και "κουμπωμένοι" σε δράσεις και προγράμματα (π.χ. Αυτοαξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου κ.λπ.).
Τέλος εκφράστηκε από όλους η επιθυμία για πιο συχνή συνεργασία, δύσκολη όμως σε εποχές όπου οι μετακινήσεις έχουν μειωθεί στο ελάχιστο.
Ο Σχολικός Σύμβουλος κ. Σιούλης παρουσίασε το νέο Πρόγραμμα Σπουδών για το ΜτΘ και ενημέρωσε τους συναδέλφους για τις Ερευνητικές Εργασίες του Λυκείου και την δυνατότητά τους να επιλέγουν το μάθημα.
Ακολούθησε συζήτηση στην οποία πήραν μέρος όλοι οι συνάδελφοι. Εξέφρασαν προβληματισμούς για όσα συμβαίνουν στον τομέα της Παιδείας και έχουν να κάνουν με τις καινοτομίες, ιδιαίτερα στο ΜτΘ. Κατ' αρχήν δεν διαφωνούν με τις διδακτικές καινοτομίες, πολλοί από τους οποίους ήδη τις εφαρμόζουν στην διδακτική τους πρακτική, όμως αναρρωτιούνται για το που μπορεί να οδηγήσει ο νέος χαρακτήρας του μαθήματος τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου, αλλά και του Γυμνασίου, εκφράζοντας έντονες επιφυλάξεις.
Ιδιαίτερα αναφέρθηκαν οι συνάδελφοι στην οικονομική συγκυρία που αγγίζει τους πάντες και τα πάντα και δυσκολεύει την καθημερινότητά τους και την ζωή τους, αναρρωτιούνται πως θα εφαρμοστούν όλα αυτά τα καινοτομικά προγράμματα στο σχολείο, με τι υλικοτεχνική υποδομή, εργαστήρια, βιβλιοθήκες, διαδίκτυο, επιμόρφωση κ.λπ.
Όταν το εργασιακό τους μέλλον τίθεται εν αμφιβόλω και η προοπτική του ΜτΘ στο Λύκειο κινείται σε θολό τοπίο, όταν οι περικοπές μισθού διαδέχονται η μία την άλλη, είναι φυσιολογικό να είναι επιφυλακτικοί και "κουμπωμένοι" σε δράσεις και προγράμματα (π.χ. Αυτοαξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου κ.λπ.).
Τέλος εκφράστηκε από όλους η επιθυμία για πιο συχνή συνεργασία, δύσκολη όμως σε εποχές όπου οι μετακινήσεις έχουν μειωθεί στο ελάχιστο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου