ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ
Ειδικότερα, η απόφαση ορίζει τα εξής:
Ι. Θρησκευτικά
1. Η εξέταση στο μάθημα Θρησκευτικά στην Α’ τάξη Ημερήσιου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου περιλαμβάνει δύο (2) ομάδες θεμάτων:
α) Η πρώτη ομάδα αποτελείται από δύο (2) θέματα με ερωτήσεις διαφόρων τύπων, με τις οποίες ελέγχεται τόσο η κατοχή των αναγκαίων γνωστικών στοιχείων όσο και η κατανόησή τους. Κάθε ένα από τα δύο (2) θέματα περιέχει ερωτήσεις διαβαθμισμένης δυσκολίας.
Το πρώτο θέμα περιλαμβάνει πέντε (5) ερωτήσεις αντι- κειμενικού τύπου και βαθμολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες (5x5=25).
Το δεύτερο θέμα περιλαμβάνει δύο (2) ερωτήσεις σύ- ντομης απάντησης και βαθμολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες. Η πρώτη ερώτηση βαθμολογείται με δεκατρείς (13) μονάδες και η δεύτερη με δώδεκα (12) μονάδες.
β) Η δεύτερη ομάδα περιλαμβάνει δύο (2) θέματα με αντίστοιχες ερωτήσεις ευρύτερης ανάπτυξης, με τις οποίες ελέγχεται η ικανότητα συνθετικής και κριτικής ανάλυσης αλλά και διασύνδεσης γνώσεων, γεγονότων και διαδικασιών που απέκτησαν οι μαθητές/-τριες.
Το πρώτο θέμα περιλαμβάνει μία (1) ερώτηση και βαθ- μολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες.
Το δεύτερο θέμα περιλαμβάνει επίσης μία (1) ερώτηση και βαθμολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες.
2. Για το μάθημα Θρησκευτικά στη Β’ τάξη Ημερήσιου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου η εξέταση περιλαμβάνει δύο (2) ομάδες θεμάτων:
α) Η πρώτη ομάδα αποτελείται από δύο (2) θέματα με ερωτήσεις διαφόρων τύπων, με τις οποίες ελέγχεται τόσο η κατοχή των αναγκαίων γνωστικών στοιχείων όσο και η κατανόησή τους. Κάθε ένα από τα δύο (2) θέματα περιέχει ερωτήσεις διαβαθμισμένης δυσκολίας.
Το πρώτο θέμα περιλαμβάνει πέντε (5) ερωτήσεις αντι- κειμενικού τύπου και βαθμολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες (5x5=25).
Το δεύτερο θέμα περιλαμβάνει δύο (2) ερωτήσεις σύ- ντομης απάντησης και βαθμολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες. Η πρώτη ερώτηση βαθμολογείται με δέκα (10) μονάδες και η δεύτερη με δεκαπέντε (15) μονάδες.
β) Η δεύτερη ομάδα περιλαμβάνει δύο (2) θέματα με αντίστοιχες ερωτήσεις ευρύτερης ανάπτυξης, με τις οποίες ελέγχεται η ικανότητα συνθετικής και κριτικής ανάλυσης αλλά και διασύνδεσης γνώσεων, γεγονότων και διαδικασιών που απέκτησαν οι μαθητές/-τριες.
Το πρώτο θέμα περιλαμβάνει μία (1) ερώτηση και βαθ- μολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες.
Το δεύτερο θέμα περιλαμβάνει επίσης μία (1) ερώτηση και βαθμολογείται με είκοσι πέντε (25) μονάδες.
3. Η εξέταση στο μάθημα Θρησκευτικά στη Γ’ τάξη Ημερήσιου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου περιλαμβάνει δύο (2) ομάδες ερωτήσεων:
α) Στην πρώτη ομάδα περιλαμβάνονται ερωτήσεις που ελέγχουν την κατοχή των γνώσεων που περιλαμβάνονται στην εξεταστέα ύλη και την κατανόησή τους.
β) Στη δεύτερη ομάδα περιλαμβάνονται δύο (2) ερω- τήσεις που απαιτούν συνδυασμό γνώσεων και κριτική ικανότητα από μέρους των μαθητών/-τριών.
Η βαθμολογία κατανέμεται κατά 50% σε καθεμία από τις ομάδες αυτές. Η κατανομή της βαθμολογίας στις ερω- τήσεις κάθε ομάδας, μπορεί να διαφοροποιείται ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας σε καθεμία από αυτές, η οποία καθορίζεται κατά τη διατύπωση των θεμάτων και ανα- κοινώνεται στους/στις μαθητές/-τριες γραπτώς.
https://www.esos.gr/arthra/74482/apofasi-lykeio-haraktirismos-ton-didaskomenon-mathimatonkladoi-mathimaton-tropos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου