Πρώτον:
Η Ορθόδοξη Εκκλησία δέχεται τον Γάμο και τον Μοναχισμό ως τις μόνες επιλογές - σταθερές της εν Χριστώ ζωής.
Οι "Αφιερωμένοι" των ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ είναι Προτεσταντικής υφής, δομής και προέλευσης.
Δεύτερον:
Η Ορθόδοξη Εκκλησία δέχεται την Ενορία και τα Μοναστήρια - Ασκητήρια ως τα μόνα κύτταρα - ζωτικά στοιχεία της εν Χριστώ ζωής.
Οι εξωενοριακές - εξωεκκλησιαστικές συνάξεις των ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ είναι Προτεσταντικής υφής, δομής και προέλευσης.
Τουτέστιν:
Η Ορθόδοξη πίστη, η Ορθόδοξη Παράδοση, η Ορθόδοξη εκκλησιολογία, η Ορθόδοξη θεολογία, είναι παντελώς άσχετες με την Προτεσταντική υφή, δομή και προέλευση των ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ.
Κ. Ι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου