Του Σωτήρη Μ. Τζούμα
Άνοιξε πάλι το στοματάκι του ο πολύξερος καθηγητής κ. Μόσιαλος -με πολιτικές πεποιθήσεις ολίγον απ´όλα- και τι μας είπε;
-«Πως θα πρέπει να αποφευχθεί» η μετάδοση της Θείας Κοινωνίας «με τη σημερινή της μορφή» και ότι «θα πρέπει να εξεταστεί εάν μπορεί να γίνει με διαφορετικό και ασφαλή τρόπο ».
Είναι θλιβερό γεγονός , άσχετοι άνθρωποι, ίσως χωρίς πίστη Θεού, αλλά σίγουρα άγευστοι Θείας Χάριτος, να τολμούν να υπεισέρχονται σε θέματα πίστεως και να ομιλούν γιαυτά ως αυθεντίες, εκμεταλλευόμενοι μια επιστημονική τους ιδιότητα.
Αλλά «τίς δε συμφώνησις Χριστώ προς Βελίαλ»;
Με ποιά ιδιότητα έχει άποψη ο κ. Ξερόλας για τον τρόπο μετάδοσης της Θείας Κοινωνίας, όταν δεν έχει ιδέα τί ακριβώς είναι αυτή η Θεία Κοινωνία;
Γιατί αν ήξερε και αν πίστευε ότι η Θεία Κοινωνία είναι αυτό το Πανάγιο Σώμα και αυτό το Τίμιο Αίμα του Χριστού δεν θα ξεστόμιζε τέτοιου είδους βλάσφημα αποφθέγματα, ούτε ως αστείο.
Όμως φτάνει πια λεβέντες μου!
Δεν ανεχόμαστε άλλον εμπαιγμό των Μυστηρίων της πίστεως μας.
Δεν δεχόμαστε υποδείξεις για το πώς ιερουργούνται και πώς μεταδίδονται τα Ιερά Μυστήρια της Εκκλησίας μας.
Δεν επιτρέπουμε σε κανέναν να μπαίνει στα χωράφια μας και να αλωνίζει, ξεστομίζοντας βλασφημίες, ειρωνίες και λαϊκίστικες κορώνες.
Μας αρκεί ο κορονοϊος που μας φέρατε. Κρατείστε όλα αυτές τις απόψεις για τις δικές σας προσωπικές πεποιθήσεις. Δεν μας αφορούν.
Και δεν σας επιτρέπουμε να μας ενοχλείτε άλλο και να δηλητηριάζετε την σχέση μας με την Εκκλησία.
Γιατί πρέπει να ξέρετε πως όπως υπάρχει η προσφυγή στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια για προσυλητισμό έτσι υπάρχει και ανάλογη προσφυγή και για παρεμπόδιση των θρησκευτικών υποχρεώσεων με δόλιο τρόπο ή κάνοντας χρήση της πρόσκαιρης εξουσίας που ενδέχεται να έχει κάποιος από μία θέση που του ανετέθη και δια αυτής δύναται να παρεμβαίνει σε θέματα που άπτονται της θρησκευτικής ζωής ενός λαού.
Η Εκκλησία δεν είναι ξέφραγο αμπέλι, κύριοι! Είναι ποίμνη, με Αρχιποίμενα τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό, ποιμένες τους Κληρικούς μας- Αρχιερείς και Ιερείς- και ποίμνιο τον λαό του Θεού, ο οποίος βρίσκεται επί των επάλξεων και μένει ακοίμητος φρουρός των θησαυρών του ελληνορθοδόξου γένους Του. Και αυτός ο λαός «ο μικρός,ο μέγας » παρά τις οχλήσεις και τους πειρασμούς που δέχεται παραμένει ακλόνητος στις πεποιθήσεις του. Ο,τι και αν κάνετε εξακολουθεί να είναι κοντά στην Εκκλησία. Και αυτό θα το δείτε απο τις 17 Μαίου.
Αν οποιοσδήποτε ψευτοκουλτουριάρης και ψευτοπροοδευτικός δεν θέλει να πιστεύει , αυτό είναι δικαίωμά του αλλά και πρόβλημά του.
Σ’ ένα κοπάδι υπάρχουν πρόβατα υγιή αλλά και πρόβατα ψωριασμένα. Ας διαχωριστούνε και ας τραβήξει το καθένα τον δρόμο του.
Αν κάποιοι κύριοι θεωρούν την πίστη μας παραμύθι, το οποίο μάλιστα βλάπτει σοβαρά την υγεία μας , ας μας αφήσουν ήσυχους να πιστεύουμε στο παραμύθι μας. Και με την υγεία μας θα ασχοληθούμε εμείς.
Αλλά αν πιστεύουν πράγματι ότι είναι παραμύθι γιατί ασχολούνται με… φαντασίες;Αστον τρελό στην τρέλα του.
Λύσσαξαν πια!
Είναι της μόδας και αποδεκτό από τους ψεευτοπροοδευτικούς να πιστεύει κάποιος σε οποιοδήποτε κατασκεύασμα αρρωστημένων εγκεφάλων, να κάνει… ασκητικές νηστείες –τύπου vegan- αλλά αν κάποιος ομολογήσει την πίστη του στον Χριστό, ορμούν σαν σαρκοβόρα θεριά να τον κατασπαράξουν.Πήγαν οι άλλοι στην Πόλη να ανασυντάξουν τα ..τσάκρα τους και κόλλησαν κορονοϊό. Και πέρασε στα ψιλά. Αν είχαν πάει για προσκύνημα στο Φανάρι θα ασχολούνταν τα ΜΜΕ μέχρι σήμερα. Αυτοί είμαστε.
Είναι αυτό ελευθερία; Είναι δημοκρατία;
Ο αντιρατσιστικός νόμος ψηφίστηκε μόνο για τους λάθρο;Εφαρμόζεται μόνο για τις μειονότητες; Για τους Ορθόδοξους Χριστιανούς δεν ισχύει;
Εγερθείτε Παναγιώτατε, Μακαριώτατε, Σεβ. Άγιοι Αρχιερείς, εγερθείτε Άγιοι Πατέρες και χτυπήστε τις πνευματικές καμπάνες!
Ηχήστε σάλπιγγες αφυπνιστικές!
Καλέστε τον λαό μας σε μετάνοια και επιτρέψτε του την λατρευτική ζωή. Την έχει ανάγκη.
Θωρακίστε τον με τα Άχραντα Μυστήρια, για να αυξηθεί η μαγιά ώστε να ζυμώσει και να αναγεννήσει την σάπια κοινωνία μας.
Περιμένουμε οι γενναίες και λεβέντικες φωνές, σαν αυτές που ακούσαμε τις τελευταίες ημέρες να βγαίνουν από χείλη Αρχιερέων και απλών ιερέων της Εκκλησίας μας να ακουστούν και πάλι. Και θέλουμε να αυξηθούν, να συσπειρώσουν τους πιστούς και να τους ετοιμάσουν για την μάχη.
Γιατί είτε το θέλουμε, είτε όχι, θα γίνει μάχη από την οποία πρέπει να εξέλθουμε νικητές!
O υ δ ε π ο τ ε ακούστηκε η δημοσιεύτηκε είδηση για μετάδοση νοσηματος από τη θεία ευχαριστια , στη θεία ευχαριστια βρίσκεται O I δ ι ο ς O Xριστος , O I δ ι ο ς O Θεός , O Oποίος είναι π υ ρ κ α τ α ν α λ ι σ κ ο ν , ο π ω ς γράφει στην επιστολή προς Eβρ. ο Aποστολος των εθνών : ο άρτος και ο οίνος μ ε τ α β α λ λ ο ν τ α ι από το Aγιο Πνεύμα σε μ α τ ω μ ε ν ε ς σ α ρ κ ε ς του Kυριου και Θεού και Σωτήρος ημών Iησου Xριστου , είναι μ υ σ τ η ρ ι ο A σ υ λ λ η π τ ο για την A v θ ρ ω π ι ν η λογική , δ ε το κατανοεί το π ε π ε ρ α σ μ ε ν ο μυαλό μας . O μ ω ς από τη σ υ γ κ ε ν τ ρ ω σ η ανθρώπων - Ο π ο υ δ η π ο τ ε - είναι δυνατή η μετάδοση νοσημάτων .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι 89 ετών ιερέας.Κατά τη διάρκεια της ιερατικής μου διακονίας κοινώνησα πολύ κόσμο και με σοβαρές μεταδιδόμενες ασθένειες.Τον καιρό που το ειτς ήταν στο αποκορύφωμά του,μια Κυριακή ήλθε ένας νέος στο Ιερό και μου είπε:πάτερ έχω έιτς και θέλω να κοινωνήσω,έφερα και κουταλάκι.Εγώ του είπα,φύλαξε το κουταλάκι και να πάς να σταθείς τελευταίος στη σειρά και θα σε κοινωνήσω όπως τους άλλους.Έτσι έγινε και εγώ κατελυσα το περίσευμα της Θείας Κοινωνίας και όπως βλέπετε όχι μόνο δεν έπαθα τίποτα,άλλά ζω και πλησιάζω τα 90 με καθαρό νου και διαύγεια πνεύματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός ο θόρυβος που γίνεται τώρα με τον κορονοϊό είναι αποτάλεσμα άγνοιας και απιστίας το λιγότερο που θα πω.
Η Θεία Κοινωνία είναι το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου,είναι η τροφή της ψυχής για να ζήσει,σύμφωνα με τον ίδιο τον Κύριο.Διαβάστε το έκτο κεφάλαιο του κατά Ιωάννου για να καταλάβετε την αλήθεια.Oσοι δε κοινωνούν έχουν ψυχή νεκρή όχι ζωντανή,γιατί από ζωντανό οργανισμό όταν λείψει η τροφή πεθαίνει δεν είναι έτσι;
ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν , ὁ π ι σ τ ε ύ ω ν εἰς ἐ μ ὲ ἔχει ζ ω ὴ ν α ἰ ώ ν ι ο ν . ἐ γ ώ ε ἰ μ ι ὁ ἄρτος τῆς ζ ω ῆ ς . οἱ πατέρες ὑμῶν ἔφαγον τὸ μάννα ἐν τῇ ἐρήμῳ καὶ ἀπέθανον · o ὗ τ ό ς ἐ σ τ ι ν ὁ ἄρτος ὁ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καταβαίνων , ἵνα τις ἐξ α ὐ τ ο ῦ φάγῃ καὶ μ ὴ ἀποθάνῃ . ἐ γ ώ ε ἰ μ ι ὁ ἄρτος ὁ ζ ῶ ν ὁ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καταβάς · ἐ ά ν τις φάγῃ ἐκ τ ο ύ τ ο υ τοῦ ἄρτου , ζ ή σ ε τ α ι εἰς τὸν α ἰ ῶ ν α . καὶ ὁ ἄρτος δὲ ὃν ἐ γ ὼ δ ώ σ ω , ἡ σ ά ρ ξ μ ο υ ἐ σ τ ι ν , ἣν ἐ γ ὼ δ ώ σ ω ὑπὲρ τῆς τοῦ κόσμου ζ ω ῆ ς . εμάχοντο οὖν πρὸς ἀλλήλους οἱ Ἰουδαῖοι λέγοντας · πῶς δύναται ο ὗ τ ο ς ἡμῖν δοῦναι τὴν σάρκα φαγεῖν ; εἶπεν οὖν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς · ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν , ἐ ὰ ν μ ὴ φάγητε τὴ σάρκα τοῦ υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου καὶ πίητε αὐτοῦ τὸ αἷμα , ο ὐ κ ἔχετε ζ ω ὴ ν ἐν ἑαυτοῖς . ὁ τρώγων μου τὴ σάρκα καὶ πίνων μου τὸ αἷμα ἔχει ζ ω ὴ ν αἰώνιον , καὶ ἐ γ ὼ ἀ ν α σ τ ή σ ω αὐτὸν ἐν τῇ ἐσχάτῃ ἡμέρᾳ . ἡ γὰρ σ ά ρ ξ μου ἀ λ η θ ῶ ς ἐ σ τ ι β ρ ῶ σ ι ς , καὶ τὸ αἷμά μου ἀ λ η θ ῶ ς ἐ σ τ ι π ό σ ι ς . ὁ τρώγων μου τὴ σάρκα καὶ πίνων μου τὸ αἷμα ἐν ἐ μ ο ὶ μ έ ν ε ι , κἀγὼ ἐν αὐτῷ .
ΑπάντησηΔιαγραφή