Τετάρτη 30 Αυγούστου 2023

Ζιάκας Θεόδωρος: ”ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΥΣ” Σώζεται η Δύση; Ο «πόλεμος των φύλων».. ΒΙΝΤΕΟ

Σώζεται η Δύση; ένας από τους τελευταίους Έλληνες διανοούμενους ο Ζιάκας Θεόδωρος στην παρουσίαση του βιβλίου του: ”ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΥΣ” αναρωτιέται αν ”Σώζεται η Δύση;’‘ και ιχνηλατεί το μετανεωτερικό «πόλεμος των φύλων»..

Σώζεται η Δύση;

Ο «πόλεμος των φύλων» μαίνεται στη Δύση. Παρότι οι φεμινιστικοί στόχοι του έγιναν ήδη θεσμοί. Καπελωμένος από τη σεξουαλική «περηφάνια», ο φεμινισμός έχει γίνει η αιχμή του δόρατος της «Υπερδύναμης», με στόχο την ανατίναξη της συνοχής των εθνών που διατηρούν ακόμη την αυτοκυριαρχία τους.

Το πρώτο πράγμα που ζήτησε η Πρόεδρος Πελόζι στο πρώτο Κογκρέσο μετά τις εκλογές το 2020 ήταν να μην ξανακουστεί στην αίθουσα ο όρος πατέρας μητέρας κύριος κυρία γιατί υπάρχουν κι άλλα φύλα κι αισθάνονται καταπιεσμένα. Εξουσιοδότησαν μια επιτροπή να αλλάξει τον κανονισμό. Τα μεμοράντουμ που υπέγραψε ο Μπάιντεν το 2ο ,3ο από αυτά είναι πως υπηρεσίες κράτους που δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό να αναλάβουν υπό την προστασία τους τα δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ με προκλητικό τρόπο με ανάρτηση σημαίας δίπλα στην επίσημη σημαία κράτους .

Ο ΓΓ του ΟΗΕ ο Γκουτιέρες περιγράφοντας το πρόβλημα είπε ότι όλα τα προβλήματα ανθρώπου οι καταπιέσεις τα πάντα κατάγονται από πατριαρχικό σύστημα πρέπει να ανατραπεί το πατριαρχικό σύστημα στον κόσμο. ( σσ ώστε να καταργηθεί ο συνειρμός Πατέρας-Θεός αλλά και αναδομούν διαλύουν στην ουσία την οικογένεια ώστε να μην υπάρχει η τριμερής διάσταση της πατέρας, μητέρα, παιδί που παραπέμπει στην Τριαδικότητα) Τίθεται επομένως ως ιδεολογική στρατηγική ο ιδεολογικός σκοπός ο πολύ καίριος στην αμερικανική εξωτερική πολιτική των ΗΠΑ …( σσ οι δήθεν αντισυστημικοί είναι οι πλήρως κομφορμιστές και συμβιβασμένοι συνεργάτες των ΗΠΑ σε παιχνίδι τους εξουσίας ανά τον κόσμο)
Άξονας του «πολέμου» είναι φυσικά το ζήτημα της Εξουσίας: Ποιος πρέπει να κάνει κουμάντο; Ο πατέρας; Η μητέρα; Το παιδι;… Απάντηση που δίνει η αυτοκρατορία: «Κανένας»!.. Τα ονόματα «πατέρας», «μητέρα», «γιος», «κόρη», καταργούνται… Το «κοινωνικό φύλο» προηγείται του βιολογικού. Τα παιδιά δικαιούνται να «επιλέγουν» το φύλο τους. Η κόρη «να γίνει αγόρι». Και το αγόρι «κορίτσι»… Κάτω η «ετεροσεξουαλική ηγεμονία». Κάτω η «ομοφοβία». Κι αυτό γιατί ο άνθρωπο είναι άτομο που είναι η υπέρτατη αξία, Ο ίδιος μόνο μπορεί ν΄αυτοκαθοριστεί. Ή είναι ο άνθρωπος ελεύθερο Άτομο -Θεός του εαυτού του- ή είναι Τίποτα…

Περίπτωση καταδίκης πατέρα στο Βανκούβερ από δικαστήριο γιατί επέμενε να λέει την κόρη του κόρη και αυτή ήθελε να την λέει αγόρι.

Δύο είναι ωστόσο τα κρίσιμα μεγέθη στη διαδρομή κάθε πολιτισμού: η συνοχή της Οικογένειας και η συνοχή της Πατρίδας. Στη σύγχρονη Δύση η διαδρομή αυτή στηρίχθηκε στην Ατομοκεντρική τους θέσμιση. Στην υποβάθμιση του Εμείς σε Σύμβαση. Το μόνο που έλειπε, ήταν να διακηρύξουν ότι και το Φύλο είναι Σύμβαση. Τελικά το έκαναν κι αυτό… Και το Άτομο δυστυχώς η ευτυχώς «μας τελείωσε».
Τον πόλεμο των φύλων τον καταπαύει μόνο η αυθυπερβατική αμοιβαιότητα. Που την γεννά η αμοιβαία αγάπη προς ένα Τρίτο Πρόσωπο: Του Παιδιού στην Οικογένεια. Και του Υιού του Θεού, που είναι κι ο Υιός του Ανθρώπου, στην υπερσυμπαντική τους Κοινότητα. (Το «έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν», κατά την Προσωποκεντρική Παράδοση του ελληνικού πολιτισμού.)

-Ο Θεόδωρος Ι. Ζιάκας πήρε το πτυχίο του καθηγητή μαθηματικών από το Πανεπιστήμιο Αθηνών και εργάστηκε στον δημόσιο τομέα, ως πληροφορικός. Νέος είχε κάποια πολιτικο-ιδεολογική δραστηριότητα στον χώρο της Αριστεράς, τα αδιέξοδα της οποίας τον ανάγκασαν να ασχοληθεί συστηματικά με την κοινωνική θεωρία, στην οποία και αφιέρωσε τον ελεύθερο χρόνο του. Από το 1980 μελετά το εθνικό φαινόμενο σε συνδυασμό με την κοινωνική οντολογία του συλλογικού και του ατομικού υποκειμένου και επικεντρώνεται στα προβλήματα ταυτότητας, επεξεργαζόμενος με έναν διαφορετικό τρόπο την έννοια της “παράδοσης”. Στο πλαίσιο αυτό διερεύνησε την παθολογία του κυρίαρχου ανθρωπολογικού τύπου και την σχέση της με την τρέχουσα κατάρρευση των συλλογικών αξιών.

dimpenews.com

dimpenews.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου